NEUF Academy

Bij NEUF vinden we het belangrijk om te leren en om te blijven leren. De Neuf Academy organiseert jaarlijks meerdere kennissessies en workshops om kennisoverdracht en persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast organiseert de Academy voor één groep junioren per jaar het Young Professional Program. Dit programma is ontworpen voor talentvolle junioren, waarbij met name gewerkt wordt aan persoonlijke ontwikkeling. Het programma duurt een half jaar en wordt afgesloten met een grootste graduation ceremonie. Zie het filmpje hieronder voor een sfeerimpressie van de lichting van 2021!

Wij organiseren verschillende events, waar iedereen aan kan deelnemen uit onze branche. Deze zomer staan de zomersessies gepland, welke in het teken staan van jouw persoonlijke ontwikkeling. Nieuwsgierig? Bekijk de pagina events.

Zin om als young professional bij NEUF aan de slag te gaan?

Wij zijn op zoek naar jou als jij:

• Goede communicatieve en sociale vaardigheden hebt;
  • Gericht bent op vooruitgang, zelfstandig kan werken en ondernemend bent;
  • Een relevante WO-studie zoals bouwmanagement, civiele techniek, economische/sociale-geografie of bestuurskunde hebt afgerond;

Bekijk de contact pagina voor meer informatie om een kennismakingsgesprek in te plannen!