Werken bij

Bij NEUF & Associates draait het om kennis, netwerk en innovatie op het gebied van ruimte en infra. Het is onze ambitie om professionals en opdrachtgevers te verbinden, te faciliteren en te inspireren. Onze organisatie bestaat uit vaste medewerkers en associates.

De professionals van NEUF & Associates worden ingezet bij onze opdrachtgevers in het publieke domein. We werken voor zowel centrale, decentrale als semi-overheidsorganisaties zoals Rijkswaterstaat, ProRail, Schiphol, provincies, gemeenten, waterschappen en het Rijksvastgoedbedrijf. Onze professionals geven zelf richting aan hun projecten en persoonlijke ontwikkeling. Grofweg zijn er drie rollen te onderscheiden die we in projecten vervullen: projectmanager, contractmanager en omgevingsmanager. Deze rollen kunnen ook gecombineerd en/of afgewisseld worden.

Voor meer informatie over werken bij NEUF kan contact opgenomen worden met Hans. Zijn gegevens vind je hier.

Merel Rinkel
‘Ik werk graag aan projecten die net dat beetje extra leveren!’
Jasper Pott
‘Ik vind het belangrijk vanuit een ander standpunt naar mijn projecten te kijken, even uit de trechter en met een frisse blik en een ander belang voorop’